Komisija o sprejemu otrok vas pisno obvesti o sprejemu vašega otroka in vas istočasno seznani s postopkom pred podpisom pogodbe, vam pošlje v izpolnitev še dokumentacijo, ki se nanaša na spoznavanje otroka in razna dovoljenja ter vam sporoči, v katero sobo je otrok razporejen ter kontakt z vzgojiteljico, s katero nadalje kontaktirate.
V tem času smo vam na razpolago za vsakršna vprašanja, ki nam jih lahko postavite preko e-maila ali se z vami osebno srečamo.
1. Podpis pogodbe
Še pred uvajanjem otroka in prvim pogovorom z vzgojiteljico je potrebno, da sklenemo pogodbo.
2. Pogovor z vzgojiteljico
-
- obrazec za spoznavanje otroka,
-
- obrazec za dovoljenja,
-
- obrazec o prevzemu otrok,
-
- vpisnina (20 € za prvega otroka, 18 € za nadaljnje otroke, za 3. otroka v našem vrtcu ni vpisnine),
-
- slika otroka (ok. 8×10 cm),
-
- zdravniško potrdilo,
- izjava o seznanjenosti z vsemi postopki in zbiranju osebnih podatkov.
3. Prvi obisk vrtca skupaj s starši
Pred vstopom v vrtec lahko vzgojiteljica obišče otroka na njegovem domu (traja do 1 ure), kadar se starši v pogovoru z vzgojiteljico za to odločijo.
4. Vstop v vrtec
-
- Prvi dan je otrok prvič sam brez prisotnosti staršev v skupini otrok in sicer za čas ok. ene ure. Starši so nekje v bližini, da jih lahko vzgojiteljice pokličejo, če bi bilo to potrebno, vendar niso navzoči v otrokovi skupini. Svetujemo, da pride ta dan z otrokom v vrtec tisti od staršev, od katerega predvidevate lažjo in pogumnejšo ločitev otroka ali starša.
-
- Čas prisotnosti otroka v skupini se v nadaljnjih dnevih podaljšuje (npr. naslednji dan je otrok pri zajtrku in ostane do prehoda otrok na igrišče; potem ostane na kosilu; proti koncu tedna že spi v vrtcu).
- V primeru večjih težav pri uvajanju, se starši pogovorijo z vzgojiteljico in poskušajo najti najprimernejšo rešitev.
-
- da se otroci staršev, ki so pri nas že uvajali otroke ali zaupajo načinu našega dela, izkušnjam vzgojiteljev in njihovi strokovnosti, uvedejo zelo hitro in mirno;
-
- da se otroci po odhodu staršev ponavadi hitro umirijo ali zaposlijo s kakšno dejavnostjo, morda celo z opazovanjem in imajo v tem času priložnost navezati bolj intenziven stik z vzgojiteljico ali drugimi otroki;
-
- da je nekaterim otrokom pred konkretnim uvajanjem v pomoč, če se doma pogovarjate o vrtcu, otrocih in vzgojiteljicah ter otroku tudi realno predstavite rutino dela ter proces jutranjega slovesa;
-
- da se otrokom že doma obrazloži, da v vrtec ne prinašajo svojih igrač ali drugih rekvizitov, saj jih ponavadi ovirajo, da bi se z vso pozornostjo posvetili dejavnostim, ki so pripravljene zanje ali pa so morda celo moteče za druge otroke;
- da otroci hitreje postajajo samostojni pri rutini v garderobi (slačenje in oblačenje), če jim to omogočate tudi doma ter ste pri tem dosledni glede na usmeritev: Kar lahko naredi otrok sam, mu dovolimo ali ga spodbujajmo, da to sam naredi.