Naslovna slika

Naša redovna skupnost je vedno v nastajanju. Ponižno sprejema težave, ko se trudi za življenje neomajne sestrske ljubezni. “Povezane druga z drugo z vezmi ljubezni” bomo v svetu, ki je ranjen zaradi tolikih razdorov, ločitev in sporov, dale pričevanje edinosti, miru in upanja.

Konstitucije, t. 91

brez-naslova

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone
Sto let, sto božičev, sto …

Utrinki s praznovanja sto let življenjske zgodbe s. Marie Nopp iz Celovca. Bogu hvala! Življenjepis s. Marie Nopp: http://ursulinke.rkc.si/v-celovcu-tretjic-sto-let-kar-sestre-pomnijo/

V Celovcu že tretjič sto let, kar sestre pomnijo

Marija je prišla na svet 7. decembra 1917 kot tretji od petih otrok družine Nopp. Oče je bil kot vojni invalid imenovan za šolskega skrbnika in je dobil službeno stanovanje na šoli (kar je imelo prednosti, v kakem oziru pa tudi ne). V šoli je bila telefonska centrala, možnost klica za prvo pomoč pri poškodbah. Pri tem je bila dejavna mama.

Jesenski aranžma

Jesen nam v naravi prinaša čudovite barvne odtenke. S preprostim cvetjem, barvitimi listi in z nekaj ustvarjalnosti, lahko pripravimo lep jesenski aranžma.

Praznovali smo 50-letnico uršulink v Izoli

V nedeljo, 15. oktobra 2017, je bil v Izoli poseben dan. V župnijski cerkvi sv. Mavra, smo praznovali 50 let navzočnosti uršulink v Izoli. Praznovanje smo začeli s slovesno procesijo, v kateri smo nesli relikvije sv. Angele in nato nadaljevali s sv. mašo, ki jo je daroval škof Jurij Bizjak skupaj z navzočimi duhovniki. Med … Več

Obnova zaobljub v Izoli in Celovcu

Pretekli teden sta s. Maja Cafuta v Izoli in s. Grete Traußnig v Celovcu, obnovili svoje začasne zaobljube še za dve leti. Svoje prve zaobljube sta izpovedali pred tremi leti v Rimu, kjer sta bili tudi v noviciatu. V hvaležnosti za dar poklicanosti ju podpiramo na poti posvečenega življenja in prosimo Gospoda, naj odpira njuni … Več

Jezus se ob morju ustavi

V Mestni knjižnici Izola, smo ob 50-letnici delovanja uršulink v slovenski Istri, pripravile razstavo z naslovom Jezus se ob morju ustavi. Do konca oktobra si je možno ogledati razstavljene slike s. Nade Furlan, fotografije s. Helene Eržen, v vitrinah pa je predstavljeno nekaj naše zgodovine skozi čas v Izoli, ustvarjanje na področju glasbe, poezije, literature, oznanjevanje (kateheza … Več

Slikarska dela s. Nade Furlan 🎨

V našo spletno galerijo s ponosom in veseljem dodajamo še nekaj slikarskih del s. Nade Furlan. Na ogled pa so tudi že “v živo” na razstavi v Mestni knjižnici Izola.

Vabilo ob 50-letnici delovanja uršulink v Izoli

Spoštovani, ob 50 letnici delovanja uršulink v slovenski Istri vas vabimo na otvoritev razstave z naslovom “Jezus se ob morju ustavi”, ki bo v torek 3. oktobra 2017, ob 19.00, v Mestni knjižnici Izola in k slovesni sveti maši, ki jo bo daroval škof Jurij Bizjak v župnijski cerkvi sv. Mavra v Izoli v nedeljo, 15. oktobra 2017, ob 10.00.

Sol zemlje in luč sveta

Uršulinke rade ob različnih časih pridemo skupaj. Zberejo nas lepi in težki dogodki. Poseben čas pa je tudi, ko je treba pogledati kako živimo in se ozreti naprej, zaslutiti kam nas usmerja Gospod. Tak čas gledanja poti je provincialna konferenca. Letos smo bile s tem namenom 25. in 26. avgusta v Hiši kruha pri Svetem … Več

Srebrni jubilej s. Polone Švigelj

Sestra Polona se je posvetila Gospodu z zaobljubami 23. avgusta pred petindvajsetimi leti. V nedeljo, 27. avgusta, je obhajala slovesnost srebrnega jubileja v domači župniji v Dolnjem Logatcu. Iz te župnije izhajajo številni redovni poklici. Poleg nje je v uršulinski skupnosti tudi s. Judita Mihelčič. S. Polona izhaja iz globoko verne družine s šestimi otroki. … Več

Tečaj nemščine v Celovcu

V torek, 25. julija 2017, so se s. Simona Zabukovec, s. Polona Švigelj ter gospa Majda Švegl v popoldanskih urah odpeljale v Celovec. Letošnji tečaj tako postaja že tradicionalen z našo koordinatorico s. Simono ter profesorico gospo Herlinde Aichner in njenim možem g. Wernerjem.   V sredo zjutraj smo bile, po sveti maši in zajtrku, … Več

Da, za večno

Na Jakobovo nedeljo, 23. julija 2017, je bilo v Škofji Loki kljub vročemu popoldnevu zelo živahno. Od vseh strani so prihajali ljudje, domačini, sestre uršulinke iz vseh skupnosti, in ljudje iz raznih koncev Slovenije, celo iz Izole. Pred župnijsko cerkvijo sta ponosno stala lepo okrašena mlaja in napis na njem je naznanjal poseben praznik: »Veselite … Več

Evropsko srečanje junioristk

Evropske junioristke smo se od 16. do 23. julija 2017 zbrale v Sloveniji, da bi teden preživele skupaj, se bolje spoznale in z upanjem gledale v prihodnost. Srečanja smo se udeležile sestre iz Poljske, Slovaške, Češke, Avstrije, Hrvaške in Slovenije.  Poleg medsebojnih predstavitev, smo imele tudi dan duhovne obnove, izkustvo služenja (Serviam) po naših … Več

Uršulinke prejele zlato priznanje občine Izola

V soboto, 8. julija 2017, so na proslavi, ob izolskem občinskem prazniku, sestram uršulinkam podelili zlato priznanje za humanitarno, vzgojno-izobraževalno, kulturno in ustvarjalno delovanje.     Takole je prejem priznanja obrazložil izolski župan mag. Igor Kolenc: Samostan sester uršulink obhaja letos oktobra 50. obletnico delovanja v občini Izola. V teh letih je od 3 do … Več

Bog je sprejel v svoje kraljestvo sr. Rosemarie Grill ✟

Gospod Bog je našo drago sestro Sr. Rosemarie Grill, o.s.u. (Rosa Maria Grill)   rojeno 25. marca 1925 v Steyr-u na praznik apostolov, 29. 6. 2017, ob 15.00 uri tiho sprejel v svoje kraljestvo in jo tako rešil trpljenja.   Življenje naše drage sestre Rosemarie je bilo zaznamovano z različnimi preizkušnjam. Zaradi bolezni je … Več

Uršulinke na izletu

Enkrat na leto se sestre uršulinke zberemo bodisi za izlet bodisi za romanje ali piknik. V soboto, 27. maja 2017 smo počasi polnile avtobus od Ljubljane do Svetega Duha. Smer izleta je bila znana, pričakovanje radostno. Naš prvi cilj je bil Bohinj. Iz bohinjskega konca sta tudi dve naši sestri: s. Jakobina Arh in s. … Več

Zahvala Bogu in s. Mariji Jasni Kogoj ob 50 letnici zaobljub

Ljubljanska »lepotica« kot nekateri imenujejo cerkev Svete Trojice, je v soboto, 6. maja, popoldan pod svoje okrilje zbrala veliko družino Jasninih domačih, sester uršulink, prijateljev, sodelavcev in znancev. V tej družbi se je s. Marija Jasna, po domače s. Jasna, želela zahvaliti Bogu za milost poklica in 50 letno oporo na poti posvečenega življenja. Ostali … Več

Zlati jubilej redovnih zaobljub s. Filipine Mikek

»Po milosti Božji pa sem, kar sem« (1 Kor 15,10). Tako je zapisala na spominsko podobico ob praznovanju zlatega jubileja redovnih zaobljub s. Filipina Mikek iz skupnosti pri Sv. Duhu. Da je bila Božja milost v njenem življenju res obilna, je simbolično pokazalo tudi nebo. Ko so namreč njeni sorodniki in uršulinke iz vseh skupnosti … Več