Naslovna slika

Poslanstvo, ki nam ga izroča Cerkev, da ga opravljamo v njenem imenu, je vzgojno poslanstvo v različnih oblikah, katerega namen je evangelizacija. Oznanjati hočemo Jezusa Kristusa in zveste svoji misijonski tradiciji širiti njegovo kraljestvo do skrajnih meja zemlje, da bodo vsi narodi “poznali, ljubili in častili Kristusa”.

Konstitucije, t. 5

brez-naslova

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Ogled jaslic

V soboto, 14. januarja, smo se na postajališču Lom zbrale družine, ki imajo svoje otroke v zavodu CIRIUS, animatorji in s. Magdalena in se od tam odpravili proti Postojni. Naša prva postaja je bila prekrasna cerkev svetega Štefana. Prijazno in odprtih rok nas je sprejel g. župnik Ervin Mozetič. Ker je bil zunaj mraz, nas … Več

Praznovanje božiča z gluhimi in naglušnimi

Na božič smo skupaj z gluhimi in naglušnimi praznovali v župniji Ljubljana Dravlje. Zbralo se nas je okrog 120 gluhih, naglušnih, njihovih prijateljev in svojcev. Ob 15.00 uri smo imeli sveto mašo v znakovnem jeziku, ki jo je vodil g. Edi Strouhal, vikar za Pastoralo gluhih in naglušnih Slovenije. Med drugim je gluhe in naglušne … Več

Advent na južni polobli

Kmalu bo štiri mesece, kar sem prišla v Santiago de Chile. Vrhovna mati Cecilia Wang me je prosila, da pridem sem pomagati skupnosti petih uršulink, ki so se 6. avgusta pridružile Rimski uniji. Skupnost je v Čilu že skoraj 80 let. Ustanovile so jo sestre iz Berlina, ko so se umaknile pred nacizmom. Naša najstarejša … Več

Ostala je z ljudmi

4. decembra 1980 je v El Salvadorju blizu letališča La Libertad skupina ljudi odkopala plitev grob, enega izmed mnogih v času državljanske vojne. V njem so bila zakopana trupla štirih misijonark, ki so jih dva dni prej ugrabili eskadroni smrti na poti z letališča proti njihovemu domu, jih grobo trpinčili, onečastili in umorili. Njihova krivda … Več

Sveta maša za družine veroučencev iz CIRIUS-a

V nedeljo, 20. novembra 2016, smo se v letošnjem šolskem letu ponovno zbrali v Zavodu sv. Stanislava: sestra Magdalena, animatorji in 12 družin. Skupaj smo imeli sv. mašo, pri kateri smo obeležili konec cerkvenega leta in leta usmiljenja. Animatorji smo poskrbeli za petje, družine za prošnje in sladko pogostitev po maši, sestra Magdalena pa za … Več

10 let prijateljstva skupine Novo življenje

Pred več kot desetimi leti nam je Bog po sv. Angeli (v to sem vedno bolj prepričana) poslal navdih, naj v duhu Angeline karizme več pozornosti posvetimo ženskam. Kako to storiti? Skupaj smo molile in se pogovarjale v dnevni sobi pri Svetem Duhu. Potem sva s. Anko negotovo objavili razpis za takrat imenovani Tečaj osebne … Več

Dotik zemlje in ljudi

Ko v teh dneh slišim ali preberem besedo človeštvo, se spontano pojavijo pred menoj obrazi s poti Ljubljana-Frankfurt-Peking-Sidney, obrazi v Centralni Avstraliji v mestu Alice Springs in okolici in seveda po poti nazaj, saj sem že v Sloveniji! Da, besede Psalmov, ki jih molimo pri hvalnicah in večernicah, imajo nove podobe v ozadju:»človeštvo«, »tujci«, »vsi … Več

Zadnji dnevi zasedanj Razširjenega vrhovnega sveta

Sestre, ki se udeležujejo srečanja Razširjenega generalnega sveta uršulink Rimske unije v Sydneyju, so se včeraj osredotočile na delo komisij za Pravičnost, mir in ohranjanje stvarstva (JPIC – Justice, Peace and integrity of Creation). S. Maureen Welch, koordinatorica mednarodne komisije JPIC, je celovito predstavila delo provinc na tem področju. Sledil je razmislek in razprava o … Več

Duhovne vaje v vsakdanjem življenju

Tisti, ki želijo osvežiti svoj odnos z Bogom, prepoznavati Njegovo navzočnost v svojem vsakdanjem življenju in se usposobiti za izpolnjevanje Njegove volje, se lahko vključi v skupino DVŽ. Duhovne vaje bodo potekale v Izoli. Srečanja bodo v naši hiši na Kraški 2. Prvo srečanje bo v ponedeljek 10.10. ob 20.00. Če se še kdo želi … Več

Razširjeni vrhovni svet o socialni pravičnosti in ekologiji

Na 4. dan zasedanja Razširjenega vrhovnega sveta v Sydneyju, je jutranjo mašo vodil jezuit p. Benedictus Hari Juliawan. P. Benedictus je koordinator jezuitske azijsko-pacifiške Konference za socialno pravičnost in ekologijo. Imel je predstavitev z naslovom “Srečati skritega Kristusa sredi med nami“. Osredotočil se je na azijsko-pacifiško območje, ki je bilo znano kot svetovni motor rasti v svetu. … Več

Od izključevanja do srečanja

V Sydneyju se je 2. oktobra zvečer začelo zasedanje Razširjenega vrhovnega sveta uršulink Rimske unije. Udeležuje se ga tudi naša provincialna predstojnica s. Zorica Blagotinšek. Od izključevanja do srečanja: kot hčere sv. Angele, okrepljene in preobražene v Svetem Duhu, kako odpreti srca krikom zemlje in njenih ljudi v Aziji in Pacifiku? Cilj tega srečanja je izkušnja … Več

Na gori veselja

Da niso samo posvečeni tisti, ki naj oznanjajo evangelij, nam je že dolgo jasno. K temu, da pričujejo, papež Frančišek neutrudno spodbuja laike. Tudi zato, ker pogosto premorejo več svežine in naboja. Ono soboto, 12. septembra, je cela Slovenija molila za nove duhovne poklice. Dodajmo, da tudi za to, da bi vsak prepoznal in uresničil … Več

30 let Centra za duhovne poklice

V soboto, 10. septembra, so v Marijinih svetiščih po Sloveniji potekali molitveni dnevi za nove duhovne poklice. Na Ptujski gori je bilo letos še prav slovesno, saj smo na ta dan praznovali tudi 30. rojstni dan Centra za duhovne poklice. O tem kaj je Center za duhovne poklice (CDP), kako se je rojeval in razvijal … Več