Naslovna slika

Poslanstvo, ki nam ga izroča Cerkev, da ga opravljamo v njenem imenu, je vzgojno poslanstvo v različnih oblikah, katerega namen je evangelizacija. Oznanjati hočemo Jezusa Kristusa in zveste svoji misijonski tradiciji širiti njegovo kraljestvo do skrajnih meja zemlje, da bodo vsi narodi “poznali, ljubili in častili Kristusa”.

Konstitucije, t. 5

brez-naslova

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn
Izredni delivci obhajila v Mariboru

V mariborski nadškofiji je v letu 2016/17 pričel delovati Referat za formacijo delivcev obhajila v cerkvi in na domu. Po temeljiti pripravi z rednimi srečanji in duhovno obnovo je v sredo, 14. junija 2017 v mariborski stolnici to službo iz rok nadškofa g. Alojzija Cvikla prejelo 44 novih delivcev. Med nami je vladalo Jezusovo veselje … Več

Slovesnost prvega sv. obhajila otrok iz Cirius-a

Naši koraki so nas pripeljali do praznika prvega svetega obhajila. Tako so v nedeljo, 28. maja 2017 zakrament prvega svetega obhajila prejeli trije naši prvoobhajanci. Slovesna sveta maša je potekala v Zavodu sv. Stanislava, vodil jo je dr. Roman Globokar, dodatno pa jo je olepšal še pevski zbor iz Lahovč. Svete maše se je poleg … Več

Kärntner Ordensfrauen auf dem Weg des Buches

Im Gedenkjahr 500 Jahre Reformation machten Kärntner Ordensfrauen am 8. Mai 2017 eine Pilgerwanderung auf dem Weg des Buches: 14 Schwestern gingen den ganzen Weg von Afritz nach Feld am See, andere einen Teil des Weges. Anliegen der Schwestern war neben der Ökumene die Bitte um Berufung geistlicher Menschen zur Nachfolge Jesu.   Več … Več

Romanje z družinami iz CIRIUS-a

V soboto, 13.5.2017, smo se na izvozu Domžale zbrale družine, animatorji, s. Magdalena in p. Franc Kejžar, jezuit iz Dravelj. Skupaj smo se odpravili proti Slovenj Gradcu. Tam smo imeli sveto mašo, ki jo je daroval p. Franc Kejžar, po naših namenih. Župnija Slovenj Gradec nas je izredno lepo in vsestransko gostoljubno sprejela. Dodobra smo se … Več

Misijonska trojka: Gospod kliče in pošilja

Dve uršulinki in kapucin smo se v sredo pozno popoldan odpravili po ulicah Kopra. Šli smo med ljudi in skupaj pričevali o Božji navzočnosti v svetu.
Eden od sogovornikov nam je rekel nekako takole: vi ste zato, da prinašate dobroto in ljubezen med ljudi.
Tako nas Gospod po ljudeh kliče in pošilja!

ALELUJA z gluhimi in naglušnimi

Veselje Kristusove zmage nad smrtjo je povezalo na skupnem praznovanju velike noči gluhe, naglušne, njihove svojce in prijatelje iz vse Slovenije.   Na veliko noč smo se ob 16. uri zbrali k sveti maši v Dravljah. Maševal je ljubljanski pomožni škof msgr. dr. Franc Šuštar, v slovenski znakovni jezik je tolmačil g. Edi Strouhal, vikar … Več

Duhovna obnova za družine iz zavoda CIRIUS

V soboto, 1. aprila, smo se ob 9. uri ponovno srečali animatorji, otroci, starši ter s. Magdalena. Sledila je že znana delitev. Animatorji smo delali z otroki, s. Magdalena pa s starši. Pod drobnogled smo tokrat vzeli srečanje Jezusa z Zahejem. Skupaj smo prebrali odlomek, se o njem pogovorili in ko smo se ravno dobro … Več

Praznovanje 10. obletnice sv. birme

V soboto, 25. marca, smo se zbrali na letošnji prvi duhovni obnovi, ki je imela prav poseben pridih in namen, saj smo z njo zaokrožili deseto obletnico birme in hkrati tudi 18 let delovanja. Ob deveti uri, smo se zbrali animatorji ter se pripravili na sprejem mladih in njihovih staršev, ki so se pričeli zbirati … Več

Ogled jaslic

V soboto, 14. januarja, smo se na postajališču Lom zbrale družine, ki imajo svoje otroke v zavodu CIRIUS, animatorji in s. Magdalena in se od tam odpravili proti Postojni. Naša prva postaja je bila prekrasna cerkev svetega Štefana. Prijazno in odprtih rok nas je sprejel g. župnik Ervin Mozetič. Ker je bil zunaj mraz, nas … Več

Praznovanje božiča z gluhimi in naglušnimi

Na božič smo skupaj z gluhimi in naglušnimi praznovali v župniji Ljubljana Dravlje. Zbralo se nas je okrog 120 gluhih, naglušnih, njihovih prijateljev in svojcev. Ob 15.00 uri smo imeli sveto mašo v znakovnem jeziku, ki jo je vodil g. Edi Strouhal, vikar za Pastoralo gluhih in naglušnih Slovenije. Med drugim je gluhe in naglušne … Več

Advent na južni polobli

Kmalu bo štiri mesece, kar sem prišla v Santiago de Chile. Vrhovna mati Cecilia Wang me je prosila, da pridem sem pomagati skupnosti petih uršulink, ki so se 6. avgusta pridružile Rimski uniji. Skupnost je v Čilu že skoraj 80 let. Ustanovile so jo sestre iz Berlina, ko so se umaknile pred nacizmom. Naša najstarejša … Več

Ostala je z ljudmi

4. decembra 1980 je v El Salvadorju blizu letališča La Libertad skupina ljudi odkopala plitev grob, enega izmed mnogih v času državljanske vojne. V njem so bila zakopana trupla štirih misijonark, ki so jih dva dni prej ugrabili eskadroni smrti na poti z letališča proti njihovemu domu, jih grobo trpinčili, onečastili in umorili. Njihova krivda … Več

Sveta maša za družine veroučencev iz CIRIUS-a

V nedeljo, 20. novembra 2016, smo se v letošnjem šolskem letu ponovno zbrali v Zavodu sv. Stanislava: sestra Magdalena, animatorji in 12 družin. Skupaj smo imeli sv. mašo, pri kateri smo obeležili konec cerkvenega leta in leta usmiljenja. Animatorji smo poskrbeli za petje, družine za prošnje in sladko pogostitev po maši, sestra Magdalena pa za … Več

10 let prijateljstva skupine Novo življenje

Pred več kot desetimi leti nam je Bog po sv. Angeli (v to sem vedno bolj prepričana) poslal navdih, naj v duhu Angeline karizme več pozornosti posvetimo ženskam. Kako to storiti? Skupaj smo molile in se pogovarjale v dnevni sobi pri Svetem Duhu. Potem sva s. Anko negotovo objavili razpis za takrat imenovani Tečaj osebne … Več

Dotik zemlje in ljudi

Ko v teh dneh slišim ali preberem besedo človeštvo, se spontano pojavijo pred menoj obrazi s poti Ljubljana-Frankfurt-Peking-Sidney, obrazi v Centralni Avstraliji v mestu Alice Springs in okolici in seveda po poti nazaj, saj sem že v Sloveniji! Da, besede Psalmov, ki jih molimo pri hvalnicah in večernicah, imajo nove podobe v ozadju:»človeštvo«, »tujci«, »vsi … Več